·344 syf.····Okunma: 20 Ocak 2026 23:52 “Üç yakın arkadaşın hikâyesi bu: Biri öldü, biri hapiste, diğeri de yıllardır gerçeğin peşinde.”
Gayet iyiydi.Beklentimin üstünde çıktığını rahatlıkla söyleyebilirim.İnanılmaz bi şekilde akıcı,merakı sonuna kadar sürdüren ve ters köşeli bi kurgusu vardı.Gerçi o ana gelmeden tahmin edebildim ama yine de uzun sürdü.Öyle bi şekilde bağlandı ki kitap bittiğinde hiçbir karakteri aklayamadığımı fark ettim.Herkesin içinde karanlık bi tarafı vardı.Nedeni tam bilemiyorum ama bu tarz kurguları daha çok beğeniyorum.Sanırım daha gerçekçi geldiğiden.Artık psikolojik-gerilim türünde ne okusam diye düşünürken seçeneklerimin arasında bu yazarın da kitapları olacak.Bana çok fazla Freida kitabı havası verdi.Bunu olumlu anlamda söylüyorum ama herkes benimle aynı fikirde olmayabilir.Ve şunu da es geçemeyeceğim.İlk bi kaç bölümde anlatım berbattı.Bi sahnede hem geçmiş, hem geniş hem de şimdiki zaman nasıl kullanılır neden kullanılır anlayamadım.Acaba dedim kasıtlı mı yapılmış yazar kelime oyunu mu yapıyor ama bitirdiğimde o olmadığı da anlaşıldı.Artık yazardan mı kaynaklı çevirmenin mi hatası bilemiyorum ama umarım diğer kitaplarında rastlamam.