Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 20 Ocak 2026 13:40 Kitabı yeni bitirdim fakat dil olarak okuması yorucu geldi bana. Sabahattin Ali kitapta çok fazla detaylandırma yapmış bu da okurken biraz sıkılmama sebeb oldu haliyle.Hikaye olarak , işleyiş ve karakterlerin kendini ve olayları anlamasını beğendim.
İçimizdeki Şeytanın ne olduğunu çok iyi anlatmış Sabahattin Ali. Belli bir sayfadan sonra hikaye akıcılığa kavuşuyor. Ama olay örgüsü ve tam olarak anlatılmak istenen mesajın verilmesi güzel fakat bence sonu havada kalmış gibi..