Puan vermedi·126 syf.····Okunma: 20 Ocak 2026 23:54 Yıllar sonra tekrar okuduğum kitapta yine aynı hüznü yaşasam da ilk okuduğumda farketmediğim bambaşka duygular da eklenmiş oldu hafızama.
Kitaptaki son cümle insanın yaşadığı acılar karşısındaki yalnızlığını ve üçüncü kişiler nazarındaki anlaşılmazlığını sarsıcı şekilde hatırlatıyor.
""Bu ikisinin canı niye sıkkın, hiç anlamadım ben.""