Selaaam Kitap Dostlarım...
Bugün sanki herked okumuş da bir ben okumamışım gibi gördüğüm o kitabın yorumu ile geldim
Kitabı kapatır kapatmaz Şile sahiline gitmiş denize bakarken o keman sesini duyuyorum sanki...Tarih okurken uykusu gelen birisi olarak kitap bu kadar tarih bilgisini verirken nasıl bu kadar duygu yoğunluğunu bırakabildi bilmiyorum
Maximilian Wagner ile karısı Nadia "nın hikayesinin anlatıldığı bölüm beni çok sarstı.
Kitabın sonunda tarihin ne kadar acımasız olduğunu, aşkın ise ne kadar zamansız olabileceği yüzüme vururken,gerçek aşkın sadece fiziksel değil, bir ruha ve hatıraya sadık kalmak olduğu gerçeği ile yeniden yüzleştim.
Etkileyici bir roman olduğunu duymuştum çoğu kez,muhakkak okumalıyım listeme eklediğime pişman olmadığım bir okuma oldu :)