7/10
·481 syf.··
2026 4. kitabı
Selaaam Kitap Dostlarım... Bugün sanki herked okumuş da bir ben okumamışım gibi gördüğüm o kitabın yorumu ile geldim Kitabı kapatır kapatmaz  Şile sahiline gitmiş denize bakarken o keman sesini duyuyorum sanki...Tarih okurken uykusu gelen birisi olarak kitap bu kadar tarih bilgisini verirken nasıl bu kadar duygu yoğunluğunu bırakabildi  bilmiyorum Maximilian Wagner ile karısı Nadia "nın hikayesinin anlatıldığı bölüm beni çok sarstı. Kitabın sonunda  tarihin ne kadar acımasız olduğunu, aşkın ise ne kadar zamansız olabileceği yüzüme vururken,gerçek aşkın sadece fiziksel değil, bir ruha ve hatıraya sadık kalmak olduğu gerçeği  ile yeniden yüzleştim. Etkileyici bir roman olduğunu duymuştum çoğu kez,muhakkak okumalıyım listeme eklediğime pişman olmadığım bir okuma oldu :)
SerenadZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2020164,1bin okunma
·
56 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.