Puan vermedi·166 syf.····Okunma: 23 Eylül 2021 11:42 Kitabı birkaç sene önce okumuştum. Şimdi nedense bu kitap hakkında bir şeyler söyleme ihtiyacı hissediyorum. Kitabı okuduğum dönemde kendimi iyi hissetmiyordum ve bu kitap bana en kötü, en acı, en umutsuz durumlarımızda bile tutanacak bir şey bulabilmeyi, her şeye rağmen yaşıyor oldukça iyiye odaklanabilmenin bir yolunu bulabileceğimizi öğretmişti. Bunca yıl sonra bile aklıma gelir bu. Kesinlikle okunmalı ve bunu öğrenebilmeli. Umut her zaman vardır, yok sandığımızda onu kendimiz üretmeyi bilmeliyiz.