10/10
·248 syf.··
Beğendi
·
2026 3. kitabı
Ne güzel bir kitap . İçimi ısıttı yine . Düşündürdü, hissettirdi. Gerçek manada başka yünlerden de hayata bakmanın değerini hatırlattı. Çok beğendim çünkü sıcacıktı. Şermin Yaşar Hanımefendi nin yazdığı kitapların sıcaklığını çok seviyorum. Umarım bir gün tanışırım…
Altı Harfli Bir TatlıŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202513,9bin okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.