Ne güzel bir kitap . İçimi ısıttı yine .
Düşündürdü, hissettirdi.
Gerçek manada başka yünlerden de hayata bakmanın değerini hatırlattı.
Çok beğendim çünkü sıcacıktı. Şermin Yaşar Hanımefendi nin yazdığı kitapların sıcaklığını çok seviyorum. Umarım bir gün tanışırım…