10/10
·216 syf.··
Beğendi
·
2026 5. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Ocak 2026 12:06
Bu kitap benim gibi eşitliği, adaleti savunan Müslüman bir kadın için çok can sıkıcıydı. İnsanların böylesine bağnaz, böylesine bencil olduğunu bizzat okumak beni sinirlendirdi. Çok şükür ki kitapta anlatılan din, tanrı veya Müslümanlık benim inandığım Kuranı Kerim'de geçen ayetlerle hiç alakalı değil. Kitaptaki son öykü gerçekten üzücü olmasının dışında insanı mantığa sevk ediyor.. Yani bir şeylerin yanlış anlaşıldığı o kadar belli ki! Allah neden bir cinsiyeti başka cinsiyete üstün kılsın? Hatta ve hatta bu cinsiyeti biz seçmiyorsak ? Üstünlük elimizle yapacagimiz seylerledir. Mesela takvada. (Allah'a iman edip iyi işler yapmak) Yani bu kitaptaki erkek egemenliğinin asla ve asla yaratıcının istediği olmadığını bizzat biliyorum. Kur'an okumaya anlamaya davet ediyorum akıllarında soru işareti olanlari. Ve bir kere daha çok şükrettim. İyi ki okuyan,düşünen bir müslümanim..
İnceleme
Kalp LambasıBanu Mushtaq · Budala Kitap · 2026943 okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.