RafAdam
@Nasuhmet
Takip Et
Keşke tanımasaydım dediğim hiç kimse olmadı benim. Keşke beni tanımasına izin vermeseydim dediklerim oldu..!
Alıntı
Kırmızı Pazartesi
Gabriel Garcia Marquez
618 beğeni
·
17 paylaşım
·
2 alıntı
·
1 +1'leme
·
8bin Gösterim
7 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
E.
Oldu. Malesef.
1
Önceki 4 yanıtı göster
RafAdam
Gönderi Sahibi
@bircokkezoldum her zaman daha güzel şeyler vardır:)
Gizle
Nesli
💯💯
1
Fatma Burak
Eşim (pardon eski eşim) ve ailesine keşke beni tanıma fırsatı vermeseydim
2
༺☞ Şüko ☙
Bu cümleyi sevdim ✨️✨️😎 !!!
2
Önceki 2 yanıtı göster
RafAdam
Gönderi Sahibi
@sukran_sukran 😎 teşekkürler 😬
1
Gizle
Elif Su
Beni tanımayı hak etmemiş dediklerimiz..
RafAdam
Gönderi Sahibi
Kimse hak etmedi bizleri
1
Gizle
Reklam
Esr Zeren yel
Kaliteli 👌