Keşke tanımasaydım dediğim hiç kimse olmadı benim. Keşke beni tanımasına izin vermeseydim dediklerim oldu..!
Alıntı
··2 alıntı·
1 +1'leme
·
8bin Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Oldu. Malesef.
RafAdam
Gönderi Sahibi
@bircokkezoldum her zaman daha güzel şeyler vardır:)
💯💯
Eşim (pardon eski eşim) ve ailesine keşke beni tanıma fırsatı vermeseydim
Bu cümleyi sevdim ✨️✨️😎 !!!
RafAdam
Gönderi Sahibi
@sukran_sukran 😎 teşekkürler 😬
Beni tanımayı hak etmemiş dediklerimiz..
RafAdam
Gönderi Sahibi
Kimse hak etmedi bizleri
Reklam
Kaliteli 👌