·287 syf.····Okunma: 21 Ocak 2026 17:35 Dolu dolu bir kitaptı.
Yazarla ilk tanışma kitabımdı. Çevremde hep beğenilen bir yazar olduğu için merak ediyordum ve kitaba hevesle başladım. Anlatımı sağlam temellere dayanan bir eser. Yazarın her cümlesinin arkasında durduğunu hissettim. Fakat neden 10 değil de 8? Çünkü yazarın bazı düşünceleri ile aksi düşüncedeyim. Bu beni kitaptan ziyade yazardan düşünce açısından biraz uzaklaştırdı. Sağlam tarih bilgisine sahip biri değilimdir fakat tamamen boş da değilimdir. Atatürk benim için hem geçmişimizi hem geleceğimizi kurtarmış hem de ülkemizi yeniden kurmuş bir kahramandır. Tarih sahnesinde her zaman baş tacım olacak bir liderdir. Atatürk olmasaydı bizim geçmişimizi bilmemize izin vermeyeceklerine inanıyorum. Biz bugün tarihimizi özgürce biliyor ve savunuyorsak Atatürk sayesindedir. İnandığım ve yaşattığım düşüncem budur.
Yeni bir kitabında buluşabilmem dileğiyle.
Keyifli okumalar dilerim.