Puan vermedi·74 syf.····Okunma: 21 Ocak 2026 20:50 Aslında bazılarımız bencilce davranabilse de, çoğumuz ailemiz için aşırı fedakarlıklar yapmaktan kendimizi alıkoyamıyor , gizli birer Gregor Samsa olarak yaşıyoruz. Ancak acı olan şu ki; başkaları için yapmaya alıştığın şeyleri bıraktığın an, geçmişteki tüm fedakarlıkların hiç yaşanmamışçasına değersizleşiyor. İnsanların gözünde o an 'faydasız' bir varlığa, adeta bir böceğe dönüşüyorsun. Evin içinde varlığına katlanılan bir haşere gibi görülmeye başlıyorsun ve ne yazık ki ölümün bile onlar için bir kayıp değil, sadece kurtulunması gereken bir yükün son bulması haline geliyor.