·468 syf.····Okunma: 22 Ocak 2026 11:56 Yani kitap bitti ve ben ne okuduğumu sorguluyorum:) Polisiye desem değil, fantastik desem değil..Evet bir kurgu var yer yer sürükleyici. Yer yer bıraksam mı diye çok düşündüm. Sonra sabredip bitirdim ama olayı tam olarak çözebilmiş değilim . Sizler de tam olarak çözmemek soru işaretleri ile dolu farklı üslup ve biraz da sokak ağzı gibi bir tecrübe edinmek istiyorsanız okuyun derim :)