7/10
·432 syf.··
2026 4. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 22 Ocak 2026 17:39
Konusu arkadaşları yurt dışına gittikten sonra yalnız kalan balerin Güz'ün boş vakitlerini değerlendirmek için kafede çalışmasıyla başlıyor ve orada Akay ile tanışıyor. Okuması kolay tatlı romantik bir kitaptı,puntoları küçük olmasına rağmen hızlı okunuyordu, Yazarın kendini geliştirdiği çok belli, Varislerin oyunu ile bu kitabın yazım tarzı arasında baya bir gelişme var, Akay ve Güz ün ilişkiside çok tatlıydı, hiç toksik falan değildi , Sadece bana biraz garip gelen şey ise Akay kızımızla tanıştığı ilk saniyeden ona yürümeye başlıyor,sonraki sayfalarda da başka bir karekter Akay için çok flörtöz biri olduğunu söylüyor,bende okurken diyorum ki tamam o zaman böyle davranmasını açıklıyor.Ama Akay flörtöz biri olmadığını sadece Güzden hoşlandığı için ona özel böyle davrandığını söylüyor, Açıkçası bu konuda sana hiç inanmadım Akaycım. Geçmişte neler yapmışsındır Alllah bilir.Ama neyseki yanlış birşey yapmadı Güz ile olan ilişkisi gayet güzeldi. Eleştireceğim şey ise Ardıç karekteri, Bu karekter niye hikayede vardı? Hikayeye en ufak bir katkısı bile yoktu, İlk başta kafeye yeni çalışan geliceği söylendiğinde bile zaten kendi kendime ne alaka dedim, Güz 'ü bile Akay olmasa işe almayacak olan adam bir tane daha çalışan işe alıyor , Ben bunu okurken şey diye düşünüyorum , bu gelecek yeni karketer herhalde ya bizim karekterlerin geçmişinden biri yada onların arasını bozacak , ama adam ilk gelir gelmez erkeklerden hoşlandığını söylüyor , sonra o sahneden sonra hikayede ne tekrar gözüküyor, nede başka bir olayı oluyor,zaten sonraki sayfalarda da başka bir şehre gittiği söyleniyor.kitaplarda hikayeye katkısı olmayan sahneler bence olmamalı. Hani netflix her dizisine eşcinsel bir karekter ekler ya buda ona benzemiş.Ardıç ın hikayeye bir katkìsı olsaydı yada başka olayı olsaydı gerçekten bundan hiç bahsetmezdim ama sadece hikayede gay bir karekter olsun diye yazılmış. Netflix diyincede aklıma kitaptaki göndermeler geldi.kitabın nerdeyse her bölümünde bir filme yada kitaba gönderme yapılıyor, Yaşım yazarın yaşına yakın olduğu için bunların çoğusunu anladım ama çocuk yaştaki biri yada orta yaşlı biri okursa tam anlamayabilir .Bence o yüzden bu kadar çok gönderme olmasaydı daha iyi olabilirdi.Ama bu benim kendi kişisel düşüncem .Başka okuyucular bu göndermeleri çok seviyor olabilir Söyleceğim son şey ise yağmuru sadece sosyal medyadan tanıyan biri olarak Güz karekterini Yağmura çok benzettim.Sanki kendini yazmış gibime geldi.
Külden ReveransAdora Yağmur · İndigo Kitap · 2025317 okunma
·
142 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.