8/10
·248 syf.··
2026 1. kitabı
Herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği bir kitap bence. gelin olana gelinlik müessesesini, evlat olan evlatlığını, anne olana anneliğini inceden sorgulatan bir eser olmuş, kendimi gözden geçirme ihtiyacı hissettim. Selime Teyze’ye dair bir son da bekledim, nasıl karşılamıştır çocukları? diye düşündüm. Selime Teyze’nin ağzından dökülenleri okurken çok keyif aldım, o Anadolu diliyle yazılması ayrı kıymetliydi bence. Bazen evlatlara çok kızdım bu kadarı da olmaz dedim, bazen de Selime Teyze’ye kızdım hoşgörü bekledim. Aslında kendi hayatımda da böyle davranışları sergilediğimi fark ettim sonra da, önce saygı göstermeyi sonra saygı görmeyi bekleyen biriyim genel olarak. Bu kitap okuruna ayna tutuyor tam anlamıyla. Halkın içinden ancak alt metinleri sıkı bir sorgulamayı hak ediyor kesinlikle..çok severek okudum, keyifle..
Duygu ve Düşünce
Altı Harfli Bir TatlıŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202513,8bin okunma
·
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.