·355 syf.····Okunma: 23 Ocak 2026 09:51 Murakami'den öyküler... Bazı öyküleri illüstrasyonlu kitaplarını okuduğum için biliyordum ama diğerlerini çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Bazı hikâyeler birbiriyle bağlantılıydı, o biraz hoş bir dokunuş olmuş ama yetmedi. Yani kitap olarak basılanların seçilmesinde bir sebep varmış. "Murakami ne yazsa okurum" derdim, sanırım bu sözün de son kullanma tarihi geldi. Artık daha seçici olma zamanı... =(