·448 syf.····Okunma: 24 Ocak 2026 01:44 Yarım bırakmayı sevmediğim için bitirdim kitabı. Fikir çok iyi, anlatım fazla karmaşık. Shakespeare merakıyla başladım ama olaylar ilerledikçe merak yerini yorgunluğa bıraktı. Polisiye seviyorum ama bu kitap biraz fazla dağınıktı
Potansiyeli kesinlikle var seveni de vardır muhakakk ama malesef ki bana geçmedi . 10/6