dünyanın en sıkıcı kitabı,,, normalde sabahattin alinin kitaplarını bayıla bayıla okurum ama bu beni vurdu vurdu duvara attı fırlatıp atmak istedim sürekli elimden çok zordu inanılmaz yani tam konuya odaklanıcam hikaye bitiyo yenisi başlıyo çorba oldu kafam