Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 24 Ocak 2026 23:52 Yokluk (fakirlik) içinde varolabilmeyi, yaşamaya çalışanların hikayesidir: İnsancıklar! Vakar Devuşkin ve Varvara Alekseyevna da toplumun biz de varız diyen iki parçasıdır. Birbirleriyle mektuplaşmaları çevre tarafından anlaşıldığında başta ahlaksızlık olarak görülse de ikisinin de ilişkisinin bir baba-kız amca-yeğen gibi olduğunu görmüşlerdir. Tema olarak varoluş, dostluk işlenmiş diyebilirim. Bol duygu yüklü bir eser, okumanızı tavsiye ederim. İyi Okumalar.