Güzel bir alıntı ile başlayayım inşâAllah:
Yaratana Hamd olsunYaratıp imtihan edeneİmtihandan geçirip zafere erdireneBilinçleri bileyip sabırlar vereneRahman olanaRahîm olanaMuîn olanaHamd olsun.
Oldum olası şiirleri çok severim hem okur hem dinler laf aramızda bazen de yazarım..((:
Kitabı okuduğum için pişman değilim elhamdülillah iyi ki okumuşum ama daha güzel şiir kitapları da okumuşluğum var..
Kitapta emeği geçen, kitabı okumama vesile olan herkese teşekkür ediyorum Allah razı olsun..
Erdem BayazıtŞiirler