insan kendinden taviz vererek mutlu olabilir mi? pek sanmam çok nadiren de mutlu olsa başkalarının mutluluğu için kendimizden taviz vermek, karşımızdakini çok seviyoruz diye kendimizden ödün vermek bizi çok fazla kırıp üzebilir ve başkalarına da güvenmemize engel olabilir.