·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Mayıs 2018 21:04 Beyaz Zambaklar Ülkesinde kitabı benim başucu kitabım oldu diyebilirim çok güzel bir kitaptı. Kitapta Finlandiyanın tarihi anlatılıyor. Yoksul ,elverişsiz doğa koşullarına, imkansızlıklara rağmen bir grup aydının önderliğinde bütün halkın bütün milletin çalışarak ülkeyi kalkındırmasını ve her kesimin üstüne düşen görevi yerine getirdiğini anlatan güzel bir kitap. Hatta güzel bile az kalır bu kitaba harikulade desek daha doğru olur. Neyse çok uzattım galiba herkese bu kitabı okumasını kesinlikle tavsiye ediyorum...