ne iyiyiz ne kötü sadece insanız
Puan vermedi·240 syf.··
2026 6. kitabı
o kadar gerçek bir hikaye ki kendimi sürekli iza’nın yerine koydum onu haklı gördüm bir o kadar da nefret ettim. ben bir doktorum galiba bu nedenle kitaptan bu kadar etkilendim ve kendimi sorguladım. biz doktor olmak için de olduktan sonra da çok ders çalışırız ailemizle ilişkilerimizi bile etkiler bu hatta karakterimizi bile şekillendirebilir çünkü çok ölüm görürüz hep sorunlar vardır çevremizde ve bizden de soğukkanlılıkla bunu çözmemiz beklenir. en sonunda bunlar karakterimizi oluşturur ve “duygusuz” biri olup çıkarız. izanın mesleğinin de karakterini şekillendirdiğini düşünüyorum. o duygusuz kişiliğinin içindeki küçük iza keşke ortaya çıksaydı da ailesi ile ilişkisi bu kadar kopuk olmasaydı… çok çok sevdiğim bir kitap oldu bize tüm duyguları en gerçek haliyle hissettiren magda szaboya minnetlerimi sunuyorum.
İnsan ve Duygular
Iza'nın ŞarkısıMagda Szabo · Kanat Kitap · 20085,5bin okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.