Bir kaç incelemeye baktım da katili çok kolay tahmin ettim demiş,işte bu çok gülünç çünkü yazar başta katili açıkça yazmış tahmin edecek bir şey yok . Bayan amory ilacı koyduktan sonra asıl zehiri koyan kişiyi saklasaydı sonunda büyük bir şok yaşayabilirdik ama onu da yazmış okuyucuyu yormamış sağolsun. Bu sebeple okurken keyif almadım.. kitap bana taslak bir çalışma gibi geldi. Ana fikir oluşturulmuş ama bir hikaye ve gizem unsuru olmadan öylece kitaplaştırılmış gibi.. insan her şeyi bilince keyfi de kaçıyor okurken...