Ruynx kitaplarını genel olarak seven biriyim. Bu kitabı da beğendim ama beklentinizi çok düşük tutmanız lazım.
Bu tarz gizemli, karanlık hikayeleri biraz okumuşsanız çoğu şeyi fark ediyorsunuz. Mesela ben okudukça ilerde nasıl olaylar olacağını anlayabildim.
Çok küçük bir eleştiri olarak, sadece sondaki olayların biraz daha kitaba yayılmasını isterdim. Bunların haricinde okurken sıkılmadım. O gizemli havaya girebildim. Ama dediğim gibi beklentinizi sıfıra düşürmeniz lazım.