Savaş hep insandan sevdiklerini alarak mı kendini belli eder? Sevdiklerin ölmeden yada kaybetmeden mağlup gelmek yerine galip olunmaz ki? Alimanın sonu böyle neden bitti? Neden kasımına kavuşamadı? Bazı aşklar da ebediyete kadar biter… Bu kitap bende hep bir soru işareti olarak kalacak olan bir kitap oldu…