Bu kitap bana şunu hissettirdi:
Hepimiz biraz korkuyu bekliyoruz.
Ama kimse bunu itiraf edecek kadar cesur değil.
Oğuz Atay ise her zamanki gibi,
bizim söyleyemediklerimizi yazıyor.
Ve yazdıkça, içimizi biraz daha açıyor.
Çünkü Atay, en çok bastırdığımız duyguları bağırmadan, sakince söylüyor.
Korkuyu Beklerken, korkunun gelmesinden çok, onunla yaşamayı öğrenmenin kitabı.
Korkuyu Beklerken