Samuel Beckett bu kitabı Godot'yu Beklerken'i yazmadan önce yazmış ve Godot'yu Beklerken'in temelini atmış. Kitap Godot'yu Beklerken ile çok benzer diyebilirim
Bu kitapta bir başlangıç, gelişme, bitiş, hikâye ve olay yok. Samuel Beckett sadece hayatın saçmalığını ortaya koymuş. Hiçbir şey hiçbir anlam ifade etmiyor. İnsan sadece oyalanıyor hayatta olduğu sürece...
Bu kitap herkese hitap etmiyor. Zaten herkes anlayamaz ya da vermek istediği mesajı çıkaramaz. Felsefeyle ilgisi olan, var oluş sancısı çeken, tükenmişlik sendromu çeken, anlam krizi yaşayan, hayatın saçmalığına sıkışmış olan, anlam arayan insanlara hitap eden, bu insanların anlayacağı ve etkileyip iz bırakacağı bir kitap. Aslında bu kitap herkese, yani insana hitap ediyor ve insanın gerçekliğini tüm çıplaklığıyla gözler önüne seriyor ama herkes bunu anlayamaz maalesef. Anlayamaz ama anlayamadığı herkese hitap ediyor gerçeğini değiştirmez. Şiddetle okumanızı tavsiye ediyorum çok değerli çağdaşlarım ve okurlarım