Altay Cem Meriç in ilk bitirebildiğim kitabı. Kitap daha çok üniversite çağındaki ya da lisenin son döneminde okunması gereken kitaplardan bir tanesi çünkü neden okumalıyız kitap alırken neye dikkat etmeliyiz aynı kitabı tekrar okumalı mıyız gibi soruları cevaplıyor ve diplomanın okumak olmadığına dikkat çeken bir kitap.
Zaman yönetimi kısmı keşke daha geniş olsaydı dedim.