İnsanları değil, kendini kaybetmekten kork.
Hayata Dair
·1 alıntı·
324 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çevrenizdeki insanları değil, çevrenizde olmayan insanları memnun etmeye çalışırsanız ne üzülürsünüz ne de kendinizi kaybedersiniz. Örneğin Gazze'de bir çocuğun ihtiyacını karşılarsanız hiçbir zaman böyle bir endişeniz olmaz çünkü o çocuktan size zarar gelmez. Eğer illa çevremdeki insanlara da bir iyiliğim dokunsun diyorsanız o zaman yardıma muhtaç çevrenizden başlayın. Yardıma muhtaç olmayan insanları mutlu etmeye çalışırsanız şayet onlar muhtaçlığın ne olduğunu bilmedikleri için size karşı çok rahat kırıcı olabilirler. Bu da sizin psikolojinizi etkiler.
Büşra ✿
Gönderi Sahibi
Onur Erdoğan tabi haklısınız ,tavsiyeniz için teşekkürler, hayatıma geçirmeyi deniyeceğim. 😊😇
en sessiz kayıplar, kimliğini başkalarına dağıttığın anlardır