·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Şubat 2018 00:00 Bu kitabı daha önce okumuştum,kitabın adı ilk başta değişik geldi ama...Herşey o içindeki duyguları bana aktarasıya kadardı. Kitap bana o kadar çok şey öğretmiş ve bağlamıştı ki...Ben bu kitabı çok severek okudum sizinde severek okumanız dileğiyle...