10/10
·223 syf.··
Beğendi
·
2018 6. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 13 Nisan 2018 00:00
O günden beri kendimi hiç iyi hissetmiyordum.Taa ki bu kitap çıkasıya kadar,ne diyeceğimi ve söyleyeceğimi bilmiyordum,ben ona ne desem boş ne desem tın dı.Sonra bu kitap çıktı; Bir şeyler yolunda gitmediğinde, sen kendi yolunda gitmiyorsun demektir. Hayat sana armağan edilmişken, sen o armağanı yaşayamıyorsun demektir dedi Arda Erel, herneyse o beni zaten anlamıyor.Sen kaybettin,''KENDİNE İYİ BAK...''
Kendine İyi BakArda Erel · İnkılap Kitabevi · 20181,512 okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.