Tek kelimeyle ba-yıl-dım!! 2. kitap yorumumda bu kadar olay son kitapta nasıl toparlanacak falan demiştim. Hiç düşündüğüm gibi olmadı. Çok iyi bir son kitap olmuş. Bayılarak okudum. Yine 2 günde yedim bitirdim kitabı.. Kitabın çoğu kısmını kesinlikle Kirill üstlenmişti. Allahımm adam karım da karım modundan hiç çıkmadı. Aşırı tatlıydı. Sasha'nın sahte ölümünden sonra bambaşka bir Kirill görüyoruz bu kitapta.. Tüm sırlar ortaya çıktı, hainler belli oldu. Hem evliliklerindeki hem de aile ilişkilerindeki dengeler yavaş yavaş yerine oturuyor. Rina'nın en sevdiğim serisi oldu. Muhtemelen bir süre sonra reread yaparım. Herkese iyi okumalar :)
Not: Bendeki ilk baskısı olduğundan mıdır nedir çok fazla baskı hatası vardı. Edisyon konusunda acele edildiğini düşünüyorum. Umarım sonraki baskıları daha iyi olur.