Puan vermedi·456 syf.····Okunma: 04 Şubat 2026 22:46 Yazarın okuduğum ikinci kitabıydı. Anlatılmak istenenler gerçekten çok güzeldi ve kitapta altı çizilecek pek çok cümle vardı. Bu yönünü oldukça sevdim.
Ancak iki kitabında da ortak olarak beni zorlayan nokta olay örgüsü oldu. Olayların akışı bana çok hitap etmediği için ne yazık ki kitabı tam anlamıyla içselleştiremedim. Yine de verdiği mesajlar açısından okunmaya değer bir kitaptı.