·134 syf.····Okunma: 28 Ocak 2026 14:50 Vay canına..Soluk aldırmayan bir bölümdü.
Diziden de tanıdığımız, kendisine Vali dedirten sadist, ruh hastası, manyak Philip Blake hikayeye giriş yaptı, evet.Daha karanlık bi karakter olduğunu duymuştum ama bu kadar olcağını tahmin edemezdim.Bölümü nasıl bitirdim bilmiyorum.Daha sonrası neler olabileceğini az çok tahmin edebiliyorum ama nasıl dayanırım onu da bilmiyorum.Rick ve Michonne nasıl kurtulacaklar, bu olanların intikamı nasıl alacaklar çok merak ediyorum.