Debbie Macomber bir yazar ne kadar sevilebilirse o kadar seviyorum. Okumadığım kitabı yoktur sanırım:)
İyi ki Geldin de yine yazarın alışık olduğumuz sıcak anlatımı, aile duygusu ve ikinci şanslar teması ön planda.
Karakterlerin geçmişleriyle yüzleşmesi ve hayata yeniden tutunma çabaları hikâyeyi samimi kılıyor.
Büyük olaylardan çok, insanın içini ısıtan küçük anlara odaklanan bir kitap.
Edebi derinlik değil de duygusal rahatlama ve pozitif bir okuma deneyimi sunan bir roman. Hayata dair umut veren hikâyeleri ve romantik ama huzurlu bir kitap seviyorsan bunu da seversin çokça tavsiye :)))
İyi ki GeldinDebbie Macomber · Epsilon Yayınları · 2017735 okunma