·440 syf.····Okunma: 28 Ocak 2026 12:12 Kurguyu çok beğendim. Geneline baktığımızda güzel bir kitaptı ama okurken zorlandım. İçinde çok fazla yabancı kelime vardı. Yazarın dediği "biz İngilizce yi anladıysak siz de bu kitabı anlayabilirsiniz" sözüne uymaya çalıştım ama çoğunlukla ya anlamadan geçtim ya da anlamına baktım internetten ve odağım dağıldı büyük ihtimalle bu sebepten zorlandim. Yine de güzel bir kitaptı, aydınlatıcıydı. Okunmalı..