Bu seriyi elimden geldiğince yavaş okuyorum çünkü biterse mahvolurum ay ay. Mükemmel bir atmosferi var okuduğunuzu anlamadan kitabı bitiriyorsunuz. Yazarın yazım dili de gayet günlük o yüzden okurken zorlanmıyorsunuz. Artı olarak sizi hem güldürüp hem ağlatır. Bu serinin ikinci kitabı olduğu için yorumum serinin ilk kitabını okumayanlar için spoiler riski teşkil ediyor bunu belirtmekle başlayalım. İlk kitabımızda Oli direnişçilerine karşı gücünü kullanmak zorunda kaldığı için bağları başta sinirlensen de Oli’nin amacının 5 yıl boyunca onları korumak olduğunu anlamıştı. Tabii Draven evinde tehlikeden uzak bir gün olması imkansız özellikle de 5 yakışıklıyla. Atlas ve Oli çok tatlı bir çift. Tabii Gabe ve Gryphone de hala göz bebeği sayılabilir. Draven kardeşler bu kitapta biraz daha anlayışlı davranıyor. Oli’ninleri onları terk etmesi nedenlerini bir nebze de olsa anlıyorlar. Nox bile Oli’yi koruduktan sonra ay ay. Tabii Nox’un küçük hediyesi Brutus’u unutmayalım. SPOILER!!! Ne demek Atlas’ın babası da direnişçi eğer Atlas da direnişçi çıkarsa bizim aşk iptal ya dayanamam. Gryphone’la bağlanmasına şaşırmadım ama ilk bağlanacağı kişinin Atlas olmasını beklerdim. Mükemmel bir kitap