·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ocak 2026 17:36 Bu kitap yazarın kendi hayat hikayesinden de bahsettiği için beni biraz değişik duygulara soktu.
Yazar intihar ettiği için yazılarında intihara sürüklendiğine dair ipuçları bulmaya çalıştım , farketmeksizin.
Öykülerde kötülüğü yoğun hissettim. İyiliğe karşı kötülük,güvensizlik, yalan çok fazla vardı . Bu da yazara karşı kötü hisler beslememe sebep oldu. Osamu Dazai sen kötüsün demek istedim. Ölenin arkasından kötü konuşmuş oldum ama demek ki iyilik yapmak lazım, ne bileyim.
Ama öykü dilini sevdim. Diğer kitaplarını da okumak isterim.