·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ocak 2026 21:18 Şermin Yaşar in okuduğum ilk kitabı. Oldukça akıcı bir dili var. Hikayeler hepimizin bir yerlerde karşılaşabileceğimiz hikâyelerden.kendimizden birer parça bulabileceğimiz konular hakim. Kitabı oldukça güzel buldum. Okurlara tavsiyemdir.