10/10
·448 syf.··
2026 14. kitabı
Aman Brandon, canım Brandon, gözümün nuru Brandon,… Adam yazıyor arkadaşlar, okurken yaşadığınız, yaşarken hissettiğiniz, hissederken öğrendiğiniz, öğrenirken çok eğlendiğiniz, akla hayale gelemeyecek fantastik diyarlarda geçen, muhteşem çeşitliliğe ve güzelliğe sahip karakterlerin hikayelerini yazıyor da yazıyor…… Kelimelerimin bile yetemeyeceği güzellikte müthiş bir kitaptı kendileri. Okurken aşırı ayıldım, aşırı bayıldım ve ve aşırı güldüm. İlk kelimesinden son kelimesine kadar kitabın her noktasına, virgülüne ve ünlemine hayran kaldım. Bağlantılı bir seri olmasa da devamını sabırsızlıkla bekliyorum, özellikle de Hoid in kitabını büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum. Neyse, Brandonın kitaplarını seviyorsanız hemencecik alıp okuyun. Şimdiye kadar hiç Brandon kitabı okumadım ama fantastiğin “f” sini seviyor olabilirim diyorsanız da kesin hemen alın ve okuyun. Anladınız işte, lütfen hemen alıp okuyun. Kitabı yeni bitirdiğim için, içimdeki çoşku şelalesinin ucu bucağı yok, aşırı dozumdan ötürü sorry :)))
Kitap Yorumu
Zümrüt Denizli TressBrandon Sanderson · İthaki Yayınları · 2024178 okunma
··
604 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ya şu sıralar okumak istediğim tüm kitapları son hızla okuyorsunuz o kadar kıskanıyorum ki 🥹 Bu kitap için de aşırı sabırsızlanıyordum en kısa zamanda okuyacağım inşAllah 🤲🏻 çok güzel bir yorum yapmışsınız yine elinize sağlık 🫶🏻
Esma
Gönderi Sahibi
@LibraryofGazel 🤭🙈😂teşekkür ederim❤️ kesinlikle okumalısın bencede😍🫶🏻