·312 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ocak 2026 23:51 Tarık Tufan’la ilk tanışmam. Okuduğum ilk kitabı. Ve bundan sonra kitaplığımın “ne yazsa okurum.” rafının demirbaşlarından olacak. Öyle nefis bir kitaptı ki başlarken hiç bu denli etkileneceğimi düşünmemiştim.
Beni en çok Nihâl’in çocukluk hikâyesi paramparça etti, epeydir kitap okurken ağlamamıştım böyle.
Halide…Ne söylesem havada kalır. Keşke Tarık Tufan’ın kalemiyle çok önce tanışmış olsaydım.