Stefan Zweig'in harika bir eseri daha kısa ve öz bir eser diğer eserleri gibi sıkılmadan keyifle hemen okuyorsunuz anlatım yeteneği de tabi ki yine çok iyi. Hayatımda hiç satranç oynamama rağmen ilk defa bu kadar kuvvetli bir şekilde satranç öğrenme isteği duydum kitabın devamı da olsa yine keyifle okurdum