İsteklerimizin gerçek olmasının imkansız olmadığı, imkansızın gerçek olabileceğine inandıran bir kitap. Aslında her şeye iyi gelmekten, geçmişi bile değiştirmekten bahseden bir kitap. Genel olarak okurken sorulan sorular dahilinde insanın kendini tanımasının, isteklerinin de zayıf ve güçlü yönlerine göre oluşup bu yönlere göre bir rezonans alanı yaratmaktan bahsediyor. Kitabın ilk kısımlarında insan dna ları ile yapılan araştırmalar ise duyguların dna lar üzerindeki etkisi ve aslında beynimizden çok kalbimizin bizi yönettiğine dair bir kanıt niteliğinde. Bitirdiğimde aslında istersek, gerçekten istersek her şey olur mottosuna hakim oldum. Bu zamana kadarki süreçte o kadar çok olumsuz şeylere odaklanmışım ki hayattan istekte bulunmayı bile unuttuğumu farkettirdi bana. Gerçekten olacağına inanarak istemeyi. Şimdiyse isteklerim gerçek olmadan bile hayal ederek mutlu olabiliyorum.