·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Ocak 2026 15:56 Merhabalar,
Yazarı daha önce duymuştum ama okuma fırsatım olmamıştı. Bu okuduğum ilk kitabı. Yanlışlıkla ana karakterin ikinci kitabını okumuşum, birinci kitabı da varmış ama bence çok bağlantılı değil. Belki ana karakterle ilgili daha fazla bilgi veriyordur ekstra olarak.
Kitabın konusunu, akıcılığını, sürükleyici olmasını çok beğendim. Katilin beklemediğim kişi çıkması da ayrıca hoşuma gitti. Sadece burada spoiler olabilir, bunları bir kadın değil de erkek yapabilir diye çok düşündüm haklı çıktım. Ama genel olarak beni etkileyen bir kitap oldu. Yazarın diğer kitaplarını da mutlaka alıp okuyacağım.
Keyifli okumalar dilerim.