·48 syf.····Okunma: 30 Ocak 2026 16:51 Güzeldi…Bir şeyler anladım ama ne anladım tam anlamadım ama güzeldi ileride tekrara okumam gerektiğini düşünüyorum çünkü derindi baya bir metafor vardı. Treni hayata benzetmiş ya da ölüme onu anladım ama ağır bir yanı vardı . Metafor fazlaydı tejrata okuyacağım galiba …
Güzeldi…