“Unutma Beni Apartmanı” Süreyya isimli bir kadının öyküsüne odaklanıyor. 43 yaşındayken hiç tanışmadığı annesinden bir telefon almasıyla beraber Süreyyanın hikayesini dinlemeye başlıyoruz. Kitap genel olarak güzeldi özellikle Süreyyanın yazdığı öykülerin kitapta yer almasını sevdim. Uzun bir kitap olmasına rağmen edebî olarak doluydu. Fakat ana karakterler çok bağ kuramadım, o kadar bağımsız bir karakter olarak yazılmışki kendimden hiçbir şey bulamadım. Bu yüzden kitaba olan okuma isteğim azaldı. Nermin Yıldırımın yazı tarzı her zamanki gibi çok güzeldi ama hikaye olarak beni çok etkilemedi maalesef.