·517 syf.····Okunma: 03 Şubat 2026 11:54 Hayatımda okuduğum en anlamlı kitaptı. Martinde kendimi buldum, zamaninda yaptığım çoğu şeyi " ben bunu niye yaptım" sorusunun cevaplarını buldum. Kitap kahramanını o kadar kendime benzettim, o kadar içselleştirdim ki sanki kendimi okuyormuş gibi hissettim. Bana gönderen çok değerli arkadaşım da okuduğunda "sanki senmişsin" demişti. Velhasıl kelam hepimiz kitapları kendimizden biseyler bulmak için okuyoruz, bu da benim şu kısacık hayatımda bitecek diye üzülerek okuduğum tek kitap olabilir. Spoiler vermeyi sevmiyorum ama okuyupta pişman olacak hiç kimsenin olmayacağından eminim, vesselam.