Puan vermedi·528 syf.····Okunma: 30 Ocak 2026 02:32 seriyi çok sevdim, oldukça akıcı bir anlatıma sahipti. fantastik ögeleri fazla yoktu kendimi daha çok aksiyon-romantik okuyormuşum gibi hissettim, çok eğlenceliydi. karakterleri özellikle kazimyrah'ı çok sevdim. jase başlarda salaktı biraz ama sonradan düzeldi. kazi ise gerçekten ne istediğini bilen, duygularını dizginleyebilen, oldukça zeki mükemmel bir karakter. en stresli ve korkutucu anlarda bile çok düzgün kararlar ve tepkiler verebiliyor. buna hayran kaldım :o rahtan olarak eğitilmiş olmasından dolayı sanırım. synové ve wren i de çok sevdim. wren'in pek konuşkan olmayıp ağırbaşlı olması, synové'nin günışığı gibi bir karaktere sahip olması fakat yine de iş travmalarına gelince onun bile ciddileşebilmesi. ayrıca hikayenin konusu da oldukça ilgi çekiciydi, tarihsel anlamda bir yer edinmeye çalışan ve ilk krallık olduklarını savunan bir adet hanedanlık, bir aile. kral montegue bile tam olarak sizi sinir edilebilecek şekilde yazılmıştı. onun yerlerinde kazinin yerindeymişim gibi hissettim, bunaldım, boğuldum, kusasım geldi. jase ve kazi'nin dinamiği de çok tatlı. çok daha cringe bir şey bekliyordum ki ilk kitapta biraz öyle gibiydi fakat işler ciddileştikçe aralarındaki bağ daha da derinleşti. oldukça beğendim :3 kafa dağıtmak ve eğlenmek için oldukça güzel bir seri, reading slumptan da çıkarır büyük ihtimalle <3
kitapla kalınn!!
liwisery