·136 syf.····Okunma: 31 Ocak 2026 13:21 Söylenemeyenleri söyleme cesareti var ama anlatıcıyla bağ kurmak benim için imkânsızdı. Anlatıcı kötü biriydi resmen. Bilinçli olarak itici yazılmış, empati talep etmeyen bir metin. Edebi olarak ilginç bulsam da okur olarak bana hitap etmedi. Benlik değil.