Tess Gerritsen in ilk okuduğum kitabı konusu ilgimi çekti.Olaylar öyle güzel ve sade anlatılmış ki gereksiz ayrıntı yoktu heyecan ve gerilim hiç bitmedi tek nefeste okudum diyebilirim.Her yazarın anlatım üslubuna alışmak kolay değildir bazen bir kaç kitabını okuyunca anlatım stilini benimseyip devam edersiniz ama ilk kitap olmasına rağmen o kadar olayın içinde hissettim ki bazen kitabı okurken kitaptaki kişiyle tartışıyorsun nasıl olabilir bu diye konusu ilginizi çekiyorsa mutlaka okuyun.kitap bitene kadar kalp çarpıntısı ve merakla nasıl bitirdiğimi anlamadım.