Harry potter serisini defalarca izlemiş biri olarak ve kitap setini yıllar önce filme hayran kalıp alıp okumadan kitaplığımda çürüdüğünü farkedip okumaya başladığım kitap zaten seriye bayılıyorum kitabıda sevdim hikayede olaylar zaman aldıkça karanlıklaşıp masumluğunu kaybediyor bu kitap en masum hikaye herşeyin en tatlı en güzel halleri olduğu için bende yeri ayrı sadece keşke cümleler keske daha akıcı olsaydı.